fbpx

Kiireellisissä tapauksissa päivystys palvelee teitä työajan ulkopuolella:

Arkisin 16-20 ja
viikonloppuisin 9-14.

Taloyhtiöiden

LVI-Huolto & Päivystys

Miksi valita HMK TAlotekniikka huoltoyhtiöksesi?

Suoraa säästöä

Toimintamme tekee taloyhtiösi budjetista kevyemmän!

Kun isännöitsijä antaa meille toimeksiannon, hän voi luottaa, että asiat hoituvat sujuvasti ja ammattitaitoisesti. Ensimmäiseksi varmistamme, että työtilaus on vastaanotettu kuittaamalla sen saapuneeksi. Sen jälkeen olemme välittömästi yhteydessä asiakkaaseenne ja sovimme huoltokäynnin ajankohdan, joka sopii heille parhaiten. 

Asukkaiden tyytyväisyys on meille erityisen tärkeää ja siksi isännöitsijän ei tarvitse huolehtia siitä, tuleeko työ suoritetuksi laadukkaasti. Huoltotyön aikana tarkastamme myös huoneiston muiden vesipisteiden, vesikalusteiden ja LVI-laitteiden toimivuuden ja korjaamme mahdolliset viat, aina kun olemme saaneet tarvittavan luvan. Meillä on huoltoautossamme laaja valikoima varaosia ja muita yleisesti tarvittavia komponentteja, joten pystymme tekemään tarvittavat korjaukset nopeasti ja tehokkaasti.

Asiakastyytyväisyytemme salaisuus piilee kyvyssämme ennakoida ja hallita odottamattomia tilanteita. Näin voimme taata, että jokainen huoltokäynti sujuu vaivattomasti ja asiakkaamme voivat olla huoletta.

Sykehuuhtelun tarpeen tunnistaa heikosti lämpenevistä pattereista tai huonosti toimivasta patteriventtiilistä. Jos täysillä oleva patteri lämpeää viileällä ilmalla vain menoputken läheisyydestä, sykehuuhtelulle on ehdottomasti tarvetta.

Huollossa tarkastetaan laitteiston kunto, sekä kytkennät silmämääräisesti ja optimoidaan laitteiston asetukset parhaan mahdollisen hyödyn saamiseksi.

Takaamme tehokkaat ja ammattitaitoiset palvelut lämminvesivaraajienne vaihtoon ja huoltoon. Pidämme huolta siitä, että taloyhtiönne asukkailla on aina käytettävissään toimiva ja energiatehokas lämminvesijärjestelmä.

Teemme patteriventtiilien vaihdot ammattitaidolla vuoden ympäri. Tarvittaessa suoritamme jäädytyksiä vuotavien venttiilien korjauksiin ja putkilinjojen muutostöissä.

Hoidamme muummoassa uusien viemäreiden vastaanottokuvausta, salaojien kuvausta sekä ongelmakohtien paikantamista tutkalaitteella.

Kiireellisissä tapauksissa päivystys palvelee teitä työajan ulkopuolella

Arkisin 16-20 ja
viikonloppuisin 9-14.

Miksi valita meidät?

Meillä on useita hyviä syitä, jotka tekevät meistä luotettavan valinnan kumppaniksesi. Tässä niistä muutama:

 

1. Toimialan tyytyväisimmät asiakkaat ovat meille kunnia-asia. Panostamme korkealaatuiseen työhön ja huolelliseen palveluun varmistaaksemme, että asiakkaamme ovat aina tyytyväisiä. Meidät tunnetaan markkinoiden parhaimmista Google- ja Facebook-arvosteluista. Tyytyväiset asiakkaat ovat paras todistus laadustamme ja palvelustamme.

 

2. Olemme valmistajan virallisesti valtuuttama huoltoliike. Tämä tarkoittaa, että voit olla varma, että järjestelmäsi saa parasta mahdollista huoltoa. Laatu ja ammattitaito ovat meidän tavaramerkkimme. Tarjoamme sinulle mielenrauhan siitä, että kodin lämmitysjärjestelmäsi on turvallisissa käsissä. Kaikenvaralta meiltä löytyy myös huoltopäivystys.

 

3. 100% Kotimainen. Tuotteemme ja palvelumme ovat syntyneet suomalaisissa yrityksissä ja työllistävät suomalaisia ammattilaisia. Paikallinen läsnäolo mahdollistaa nopean reagoinnin asiakkaidemme tarpeisiin ja varmistaa, että palvelumme vastaa suomalaisten vaatimuksia.

 

Kun päätät tehdä yhteistyötä HMK Talotekniikka Oy:n kanssa, valitset enemmän kuin pelkän palveluntarjoajan. Valitset kumppanin, joka tuo sinulle laadukasta työtä, luotettavaa huoltoa ja tulevaisuuteen suuntautuvia ratkaisuja. Me olemme täällä auttamassa sinua tekemään kodistasi paremman paikan asua. Ota yhteyttä meihin, niin rakennetaan yhdessä parempi huominen!

Miten toimimme

Vaihe 1: Tilauksen vastaanotto

Saatuamme tilauksen, kuittaamme sen aina mahdollisimman nopeasti vastaanotetuksi.

Vaihe 2: Työsuorituksen sopiminen

Olemme välittömästi yhteydessä asiakkaaseenne ja sovimme huoltokäynnin ajankohdan, joka sopii heille parhaiten.

Vaihe 3: Työn suoritus

Huoltotyön aikana tarkastamme myös huoneiston muiden vesipisteiden, vesikalusteiden ja LVI-laitteiden toimivuuden ja korjaamme mahdolliset viat, aina kun olemme saaneet tarvittavan luvan.

Vaihe 4: Raportointi

Lopuksi kuittaamme työn suoritetuksi tarvittavin dokumentein. (Valokuvat / huoltoraportti / videotallenne yms.)

Ota yhteyttä - Taloyhtiöt